18/02/2026
Vanmiddag zijn de RC en de RA aanwezig geweest bij de EODD. Aanwezig zijn bij de certificaatuitreiking van nieuwe munitietechnici is echt een speciaal moment. Het markeert niet alleen het afronden van een intensieve opleiding, maar ook het begin van een grote verantwoordelijkheid binnen de organisatie. Wij feliciteren dan ook de 6 geslaagden met het behalen van deze opleiding.
Een aantal gaan werken bij de Luchtmacht, andere bij Landmacht. Heren succes in uw nieuwe functie.
Regiment Technische Troepen.
“Reficere, Semper et Ubique”