01/04/2026
Trots op Iris die gisteren bij haar afscheid van de gemeenteraad een koninklijke onderscheiding ontving voor 12 jaar raadswerk voor Gemeentebelangen!
Iris Boor-Theijssen heeft bij haar afscheid als raadslid een Koninklijke Onderscheiding ontvangen. Zij is benoemd tot Lid in de Orde van Oranje-Nassau. Iris is twaalf jaar raadslid geweest van de fractie Gemeentebelangen.