Feanster Kofje en Sa

Feanster Kofje en Sa Een gezellige koffie-inloop voor alle Feansters en daarbuiten �

Vandaag stond er een creatieve ochtend op het programma. Er zijn prachtige paasstukjes gemaakt. Onder het genot van een ...
01/04/2026

Vandaag stond er een creatieve ochtend op het programma. Er zijn prachtige paasstukjes gemaakt. Onder het genot van een kopje koffie en heerlijke koek van Bakkerij van der Bijl, werd er hard gewerkt.

03/02/2026

Ivm de verwachtte ijzel, is er morgen GEEN Feanster Kofje en Sa! ❄️
We hopen u op 11 februari weer te zien.

07/01/2026

🛑 Belangrijke mededeling 🛑!!!!!!
In verband met de weersomstandigheden (sneeuw) gaat de koffieochtend vandaag helaas niet door.
Wij hopen u een volgende keer weer te mogen verwelkomen.

Afgelopen woensdag hebben we samen de laatste koffiebijeenkomst gehad van dit jaar. De komende twee weken is er geen kof...
18/12/2025

Afgelopen woensdag hebben we samen de laatste koffiebijeenkomst gehad van dit jaar. De komende twee weken is er geen koffieochtend. We hebben deze fijne ochtend afgesloten met een heerlijke gezamenlijke kerstlunch. 🎄🎅Wat was het mooi om te zien dat er zoveel mensen waren. Het was gezellig en vol fijne gesprekken.

We willen u allemaal hartelijk bedanken voor de fijne ontmoetingen dit jaar en wensen u een liefdevol, gezond en warm uiteinde. In 2026 hopen we elkaar weer te ontmoeten voor nog veel meer gezellige koffieochtenden. ☕🌸

✨ Wat was het een prachtige ochtend! ✨Vandaag vond het kerststukjes maken plaats van 10:00 tot 12:00, en wat hebben we e...
10/12/2025

✨ Wat was het een prachtige ochtend! ✨
Vandaag vond het kerststukjes maken plaats van 10:00 tot 12:00, en wat hebben we een fijne tijd gehad! De opkomst was prachtig en de sfeer meteen gezellig. 😍

Iedereen ging enthousiast aan de slag met groen, kaarsen en versiering. Er werd volop gekletst, gelachen en creatief gewerkt aan de mooiste kerststukjes. 🎄🕯️

En als kers op de taart: aan het einde hielpen alle deelnemers spontaan mee met opruimen. Zo maakten we er samen niet alleen een mooie activiteit, maar ook een warm en verbonden moment van. ❤️

Dank aan iedereen die erbij was en deze ochtend zo geslaagd heeft gemaakt!

En hier nog een paar foto’s van alle prachtige kerststukjes! 📸

🍂 Creatieve koffieochtend in De Bining! ☕✨Wat was het weer gezellig afgelopen woensdag 15 oktober in De Bining in Surhui...
16/10/2025

🍂 Creatieve koffieochtend in De Bining! ☕✨

Wat was het weer gezellig afgelopen woensdag 15 oktober in De Bining in Surhuisterveen!
Van 10:00 tot 12:00 uur genoten we van een heerlijke koffieochtend vol gezelligheid, creatieve ideeën en fijne gesprekken.

Deze keer stond de ochtend in het teken van de herfst 🍁 – er werden prachtige hangers gemaakt in warme herfstsferen. Iedereen liet zijn creativiteit de vrije loop, met als resultaat een tafel vol unieke en sfeervolle kunstwerken.

Het was een ochtend vol lachen, kletsen en samen bezig zijn. Dank aan iedereen die erbij was en meedeed! ❤️

Kon je er deze keer niet bij zijn? Geen probleem! De volgende koffieochtend staat alweer gepland, dus houd onze pagina in de gaten en kom gezellig langs. Iedereen is van harte welkom!

Gezellige ochtend met een vol programma! 🔸Gisterochtend hebben we mogen luisteren naar WMO-consulente Susan Dijksma van ...
18/09/2025

Gezellige ochtend met een vol programma!

🔸Gisterochtend hebben we mogen luisteren naar WMO-consulente Susan Dijksma van de gemeente Achtkarspelen. Ze heeft een goed verhaal gehouden over hoe het in z’n werk gaat met de WMO. De aanwezigen stelden volop vragen, daar was gelukkig voldoende gelegenheid voor. Bedankt voor je komst, Susan!

🔹En wij hebben natuurlijk ook weer genoten van elkaars gezelschap, een lekker bakje koffie én heerlijke speculaaskoeken van Bakkerij van der Bijl We zijn maar wát blij met deze lekkernijen voor bij de koffie. ☕️🍪

🔸We hebben het druk gehad, want Mart van Os van High Five Sportstimulering kwam ook nog even langs. De mensen kregen een bidon én mochten op de foto met het nieuwe watertappunt op het Torenplein. 💧

🔹U komt toch de volgende keer ook gezellig langs?
De volgende keer is woensdag 1 oktober vanaf 10.00 uur in de Bining. 📆

🔸Vanaf 1 oktober gaat ons winterrooster in en zijn we ook elke woensdag weer voor u open! ❄️
We gaan hiermee door tot en met april 2026. Vanaf mei 2026 gaan we weer over op het zomerrooster (1 keer per 2 weken).

🔹Onze activiteiten voor de komende tijd:
- 15 oktober: creatieve herfst activiteit met gastvrouw Marisca. 🍂
- 5 november: presentatie DigiHandig van de Bibliotheken Noord Fryslân met een leuke BINGO! 🎈
- 10 december: kerststukje maken met gastvrouw Marisca. 🎄
- 17 december: kerstlunch. Eet u gezellig mee? 🥐

Jo binne wolkom!

Vanochtend staat de voorlichting van WMO-consulente Susan Dijksma op het programma. Oant aant!
17/09/2025

Vanochtend staat de voorlichting van WMO-consulente Susan Dijksma op het programma.

Oant aant!

🚨Aanstaande woensdag is het zover! Susan Dijksma geeft voorlichting over de WMO. Komme jo ek?
15/09/2025

🚨Aanstaande woensdag is het zover! Susan Dijksma geeft voorlichting over de WMO.

Komme jo ek?

📆Woensdag 17 september komt Susan Dijksma iets vertellen over de WMO en hoe het in z’n werk gaat. ☕️We beginnen rond 10....
08/09/2025

📆Woensdag 17 september komt Susan Dijksma iets vertellen over de WMO en hoe het in z’n werk gaat.

☕️We beginnen rond 10.00 uur met een bakje koffie en Susan gaat vertellen rond 10.30 uur.

Komme jo ek?

Presentatie over de WMO, herfst-activiteit en een digi-bingo! Jo komme dochs ek by Feanster Kofje en Sa?
25/08/2025

Presentatie over de WMO, herfst-activiteit en een digi-bingo!
Jo komme dochs ek by Feanster Kofje en Sa?

☕Feanster Kofje en sa in de herfst☕
Gedurende de herfstmaanden organiseert koffie-inloop Feanster Kofje en sa iedere maand een informatie ochtend. Dit naast de reguliere koffie-inloopmomenten. 🍂

📌Woensdag 17 september 2025
De WMO – hoe werkt dat?
WMO-consulente Susan Dijksma komt langs op woensdag 17 september om hierover voorlichting te geven.
– Wat kun je allemaal aanvragen?
– Hoe gaat dat dan in z’n werk?
– Met wie moet je daarvoor bellen?
– En nog veel meer. Eigen vragen zijn ook welkom!

📌Woensdag 15 oktober 2025
Herfst-activiteit
Iedereen die het leuk vindt om even met de handen te freubelen, kan deze ochtend terecht bij Feanster Kofje en Sa. Gastvrouw Mariska komt langs om samen met u te knutselen met als thema “HERFST”. Natuurlijk kunt u ook gewoon langskomen voor alleen een kop koffie en een praatje.

📌Woensdag 5 november 2025
DigiHandig – wat is dat?
Woensdag 5 november komt Lyanne van Westen van de bibliotheek weer langs om iets te vertellen over DigiHandig. Ook is er deze ochtend een leuke bingo.

📌Tijden: de ochtenden zijn van 10 – 12 uur
📌Locatie: De Bining bij de Doarpstsjerke in Surhuisterveen

KOMME JO EK?

Adres

Gedempte Vaart 8-10
Surhuisterveen

Openingstijden

10:00 - 12:00

Website

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Feanster Kofje en Sa nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Delen