23/06/2026
Vanwege de hitte stapten de nieuwe inwoners vanavond niet op de fiets. Wel was er een warm welkom in het gemeentehuis🌞
Burgemeester Otters-Bruijnen heette de nieuwe inwoners van Son en Breugel van harte welkom in het gemeentehuis. Also in English!
Onder het genot van een broodje en limonade van Café LiSi maakten zij kennis met elkaar, het college en de raadsleden.
De Stoerderij, een van de geplande stops op de fietsroute, zorgde ervoor dat de ijsjes gewoon naar het gemeentehuis werden gebracht. Dat was een welkome verfrissing🍨
En de fietstocht?🚲 Die ging in tasjes mee naar huis, voor een andere keer.🌤