13/06/2026
Goed nieuws voor de nachtbrakers in Silvolde en omstreken: ⚽️🇳🇱
de WK wedstrijd Nederland tegen Tunesië op 26 juni om 1:00 uur 's nachts kan gewoon bij de Tempel worden gekeken! Na schriftelijke vragen vanuit Lokaal Belang en PvdA-Groenlinks is er toch ruimte gevonden om van deze avond een succes te maken. En daar zijn we uiteraard ontzettend blij mee!
Mooi om te zien hoe er binnen de regels ruimte is gevonden voor de organisatie achter de Oranjetempel. Bij Lokaal Belang blijven we ons hardmaken voor goed ondernemerschap, minder regeldruk en lokale initiatieven die bijdragen aan de levendigheid in onze kernen.
En voor wie bang is dat de VAR nog iets afkeurt bij binnenkomst: geen zorgen. Die checkt alleen of je biertje vol is en je oranje sjaal zichtbaar is.