05/04/2026
Op 31 maart hebben we afscheid genomen van de vorige raad. Hiermee nemen we ook afscheid van onze raadsleden Esther Loos en Carsten Zwaaneveld. Zij keren niet terug in de nieuwe raadsperiode en maken hiermee ruimte voor een nieuwe lichting. Als D66 Kaag en Braassem bedanken wij ze voor hun inzet en wijze woorden tijdens de talloze vergaderingen de afgelopen jaren en wensen we ze het beste toe.
Bedankt Esther en Carsten!