16/06/2026
Na 2 heerlijke weekjes vakantie 🤩 ben ik er weer🥰 altijd weer leuk om de kindjes weer te zien. Al waren er ook een aantal kinderen op vakantie waar door er vandaag maar 2 waren. Wij zijn vanochtend naar de grote speeltuin geweest met de bakfiets . We zijn lekker vroeg gegaan want dan is het nog rustig 😋. Een ijsje hoort er ook bij natuurlijk. Ook zijn we aan de slag gegaan voor de vaderdag 😇