Op onze kwekerij oogsten wij aardbeien, frambozen, blauwe bessen en bramen in de periode van half maart tot eind december. Wij telen in kassen, shelterkassen, in de tunnel, buiten op stellingen en een klein deel op de volle grond. Op ons bedrijf verkopen wij dagelijks van half maart tot en met eind december zacht fruit aan consumenten en particulieren. We verkopen alleen producten die op ons eigen
bedrijf zijn gekweekt en geoogst. Op zaterdag verkopen wij het fruit persoonlijk aan u in de schuur, de andere dagen is onze zelf-service geopend van 8 uur in de ochtend tot 7 uur βs avonds. Vanaf 1 november tot eind december verkopen wij uitsluitend nog onze aardbeien.