11/10/2025
KORPSAVOND BRANDWEER OUD-BEIJERLAND | BRANDWEERMANNEN EN -VROUWEN IN HET ZONNETJE! โ๏ธ
Vrijdagavond 10 oktober werd onze jaarlijkse Korpsavond gehouden. Een avond waarin wij elkaar (met partners en oud leden) ontmoeten en er ruimte is voor het uitreiken van behaalde diplomaโs en jubilarissen.
Tijdens deze avond werd het korps toegesproken door de ploegchef(s), Operationeel Manager, Hoofd Incident Bestrijding en onze burgemeester . Fijn om vanuit onder andere deze gremiaโs waardering en steun te ontvangen.
Buiten de waarderingen voor de actieve collegaโs werd ook een woord van dank een waardering uitgesproken naar de partners van de brandweercollegaโs! Zonder hen flexibiliteit is het lastig om ons vak uit te oefenen en paraat te blijven staan in ons dorp en regio.
Verder werd er teruggekeken naar gebeurtenissen en incidenten in het afgelopen jaar.
Met de komst van onze nieuwe blusboot, en de interne verbouwing van onze schitterende brandweerkazerne twee mooie gebeurtenissen voor ons korps.
Ook kregen diverse collegaโs het behaalde diploma uitgereikt voor respectievelijk de functie; Manschap, Brandweerchauffeur, Voertuigbedienaar Pompbediende & Voertuigbedienaar Redvoertuig.
Op deze avond nemen we ook officeel afscheid van collegaโs. Zo werd Walter in het zonnetje gezet. Walter is na 40 dienstjaren gestopt als brandweervrijwilliger! Walter dank voor je kennisoverdracht, inzet en humor!
Via deze weg danken wij de sprekers voor de mooie en lovende woorden. We kijken terug op een fijne mooie en gezellige Korpsavond!
๐๐ช๐ซ๐ฅ๐ฆ๐ฏ๐ด ๐ฉ๐ฆ๐ต ๐ฎ๐ข๐ฌ๐ฆ๐ฏ ๐ท๐ข๐ฏ ๐ฅ๐ช๐ฆ ๐จ๐ณ๐ฐ๐ฆ๐ฑ๐ด๐ง๐ฐ๐ต๐ฐ ๐ฎ๐ฆ๐ต ๐ซ๐ถ๐ฃ๐ช๐ญ๐ข๐ณ๐ช๐ด๐ด๐ฆ๐ฏ ๐ฆ๐ฏ ๐จ๐ฆ๐ด๐ญ๐ข๐ข๐จ๐ฅ๐ฆ๐ฏ ๐ฌ๐ฐ๐ฏ ๐ฅ๐ฆ ๐ฑ๐ช๐ป๐ป๐ข๐ฃ๐ฆ๐ป๐ฐ๐ณ๐จ๐ฆ๐ณ ๐ฉ๐ฆ๐ต ๐ฏ๐ช๐ฆ๐ต ๐ญ๐ข๐ต๐ฆ๐ฏ ๐ฐ๐ฎ ๐ฎ๐ฆ๐ต ๐ฅ๐ฆ ๐ฌ๐ข๐ฏ๐ซ๐ฆ๐ณ๐ด ๐ฐ๐ฑ ๐ฅ๐ฆ ๐ง๐ฐ๐ต๐ฐ ๐ต๐ฆ ๐จ๐ข๐ข๐ฏ, ๐ป๐ช๐ฆ ๐ญ๐ข๐ข๐ต๐ด๐ต๐ฆ ๐ง๐ฐ๐ต๐ฐ ๐