20/08/2025
Yes! Ze komen weer! Singersong op het P*elpodium De Pelen Zaterdag 23 augustus vanaf 13.30 uur. En dit keer met z'n zevenen + gastoptredens! Staan niet allemaal op deze foto dus als je wil weten wie dat zijn, tja, dan moet je zaterdag komen kijken. Wordt vast weer een supermooi optreden. Veel plezier!
๐๐ฎ๐ป๐๐๐ฎ๐ฎ๐ป๐ฑ๐ฒ ๐๐ฎ๐๐ฒ๐ฟ๐ฑ๐ฎ๐ด ๐ผ๐ฝ ๐ต๐ฒ๐ ๐ฃ๐ฒ๐ฒ๐น๐ฝ๐ผ๐ฑ๐ถ๐๐บ: ๐ฆ๐ถ๐ป๐ด๐ฒ๐ฟ๐๐ผ๐ป๐ด
Vijf muzikanten uit Nederweert staan zaterdagmiddag Unplugged op het P*elpodium: Loes, Tom, Anouk, Cyrill en Paul spelen en zingen en begeleiden zichzelf enkel en alleen op gitaar of keyboard. Een mooie en sfeervolle middagvoorstelling in het Amfitheater.
๐ Amfitheater bij Buitencentrum De Pelen - De Groote P*el
๐ Zaterdag 23 augustus
๐ 13.30 & 15.00 uur
๐ Vrijwillige bijdrage
Staatsbosbeheer P*elpodium De Pelen