18/03/2026
Dennis Salman: “Vandaag is het zover.
De afgelopen jaren heb ik als wethouder verantwoordelijkheid mogen dragen.
Niet alles was makkelijk. Juist dan laat leiderschap zich zien: rust houden, luisteren, afwegen en beslissen.
Ik heb gedaan wat nodig was voor onze gemeente.
Met overtuiging en met respect voor iedereen.
Wij kiezen écht voor de inwoners.
Wij hebben daarom campagne gevoerd vóór de inwoners, niet tegen andere partijen.
Want het gaat niet om woorden, maar om wat we doen voor onze inwoners. Het gaat om mensen. Om vertrouwen.
Vandaag is het moment om die koers vast te houden.
Ik sta klaar om door te gaan.
Met ervaring, energie en verantwoordelijkheid.
Voor Noordwijk, Noordwijkerhout en De Zilk.”
Ga stemmen!
Stem Lijst Salman Noordwijk
Lijst 7