13/07/2015
Ook na de reünie gaat het onderzoek naar de geschiedenis van Sancta Maria door. Op de foto ziet u het 'Evenwichtsbeeld'. Het beeld schijnt geschonken te zijn door het personeel. Wie kan ons vertellen wanneer dit is gebeurd? Heeft u misschien ook nog foto's van het beeld op de oorspronkelijke plek? En wie is de kunstenaar? Alvast bedankt voor uw hulp!