15/06/2026
Wat gaat hier al 10 jaar structureel fout! Zo ga je niet om met de wijk Buurtnetwerk de Heeg en haar bewoners. Schandalig 😡
Wethouder Frans Bastiaens, beloofde in januari van dit jaar nog dat in juni 2026 begonnen zou worden met de werkzaamheden. Dat is mij beloofd, daar kunnen jullie mij op aanspreken 🤔
Op die woorden komt Bastiaens nu terug in een brief aan de gemeenteraad.
De Nieuwe Ster
Sociaal Actieve Burgerpartij
Opnieuw een grote tegenvaller voor de bewoners van De Heeg. Er gaat dit jaar geen schop de grond in voor de nieuwe gymzaal. Het project is fors vertraagd en de nieuwe sporthal wordt niet voor november 2027 opgeleverd. De Heeg wacht al 10 jaar op een nieuwe hal. Wethouder Frans