05/06/2021
Yesssss, het is zover: vanaf vandaag kan er bij ons naast buiten ook binnen weer een heerlijk kopje koffie gedronken worden! Wij hebben er zin in! Tot zo? 🥳☕🧁🧡✨
(Voor de veiligheid van onze gasten en barista's is het dragen van een mondkapje binnen nog steeds verplicht als u niet zit: bijvoorbeeld bij bestellen of toiletbezoek)