24/04/2026
Vandaag kreeg onze moestuin een nieuw groot insectenhotel!🤩🐝🪰
De kinderen hebben zelf het ontwerp en de constructie gemaakt. Daarna zijn ze bezig geweest met de vulling voor het hotel. Ze knipten riet, zaagden bamboe en boorden gaten in stammetjes.
Daarna was het tijd voor de afwerking: randjes glad, uitstekende stukjes bijknippen en zagen en het hotel aan het hek monteren.
Ook werden er zaadjes geplant zodat er straks bloemen voor de insecten komen. Nu wachten op de eerste hotelgasten😍