21/05/2026
Forum voor Democratie Midden-Groningen heeft schriftelijke vragen ingediend naar aanleiding van de recentelijk gepubliceerde plannen rondom de eventuele komst van een nieuw station in Hoogezand.
We zien in deze casus helaas dat de omliggende dorpen ook hier weer vergeten worden. Ook is het een feit dat de Kerkstraat al overbelast is. Hier hebben wij eerder ook al vragen over ingediend. Lees in de post onze vragen!