13/03/2026
✨ Wat hebben we weer genoten van de busuitjes! ✨
De afgelopen maanden zijn onze bewoners van beide locaties er regelmatig gezellig op uit geweest — en wat was het elke keer weer een succes!
Iedereen komt met een grote lach op het gezicht terug. Het plezier spat er vanaf en het wordt nog lang nabesproken.
Van een patatje eten in de bus op de dijk, tot een bezoek aan Hoenderdaell, of een gezellig rondje door een museum…
Deze uitstapjes zijn inmiddels écht niet meer weg te denken. Ze brengen zoveel plezier, ontspanning en waardevolle momenten met elkaar. 💛🚌
Lijkt het jou ook leuk om een keer mee te gaan als vrijwilliger tijdens één van onze uitjes?
We kunnen altijd extra gezellige mensen gebruiken!
👉 Meld je dan aan bij:
Martine Koorn – Regisseur Welzijn
📞 06 1317 6664
Hof van Wieringen & Ulkediep
Samen maken we deze uitjes nóg mooier! 🌟