11/03/2026
๐ Rhiant in de wijk โ de eerste editie!
Vandaag was de allereerste editie van ๐๐ก๐ข๐๐ง๐ญ ๐ข๐ง ๐๐ ๐ฐ๐ข๐ฃ๐ค! Hierbij gaan we de wijk in om met onze bewoners in gesprek te gaan. We horen graag wat er speelt, hoe fijn jullie (t)huis is en waar jullie misschien wel tegenaan lopen.
In de Zalmhaven hadden we een gezellige en waardevolle middag met bewoners van de Baars en Zalm. Heel erg bedankt aan iedereen die even langskwam voor een praatje of een vraag.
Een speciaal dankjewel aan de ๐๐๐ญ๐ซ๐จ๐ค๐ค๐๐ง ๐๐๐ฐ๐จ๐ง๐๐ซ๐ฌ die hebben meegeholpen. Jullie inzet maakt echt het verschil!
We kijken nu al uit naar de volgende editie van Rhiant in de wijk!