04/06/2026
🏡Buurtavond Baalderveld
Dinsdagavond vond de buurtavond van Expeditie Baalderveld plaats in wijkgebouw De Wiekstee. In de afgelopen weken hebben we veel inwoners én organisaties uit de wijk gesproken en uitgenodigd. Tijdens de avond hebben we een terugkoppeling gegeven van al deze gesprekken.
Het algemene beeld van de wijk is positief:
▪️Sterk noaberschap (omzien naar elkaar)
▪️Goed contact tussen buren (apps, BBQ’s en burendagen)
▪️Een veilige woonomgeving, met enkele aandachtspunten
▪️Goede bereikbaarheid van voorzieningen (centrum, ziekenhuis, supermarkt)
Natuurlijk zijn er ook aandachtspunten en kansen. Daarom zijn we na de terugkoppeling samen actief aan de slag gegaan. Er is een mooie start gemaakt met plannen voor kinderen, jongeren én volwassenen in de wijk! Wordt vervolgd!
Wil je op de hoogte blijven? Neem gerust contact op met Yasemin of Ruben.