18/03/2026
Het is weer voorjaar! Ik heb weer een pakket kinder(zwerf)boeken besteld en in de minibieb gezet. Het is weer een leuke variatie van van alles. De kinderboeken die in deze minibieb "beginnen" heb ik voorzien van een stickertje. Gewoon een beetje aandacht voor de bieb, verder niks bijzonders, ik vond het gewoon leuk. (OkΓ©, ik had een label printer gekocht en dacht wat ga ik hier nou mee doen π).
Je kan de bieb vinden bij Bastion 14 onder het afdakje tegenover het brengparkje / de vuilnisbakken.
Tot gauw!