03/03/2026
Samen met Ods Elserike, Obs Brookschole en Obs de Zwaluw doken we de afgelopen maanden op de Vinckeboom de winter in! Tijdens ons "Groene vingers-project " maakten we nestkasten, speurden naar sporen in de sneeuw en ontdekten hoe dieren overwinteren en waarom ze dat eigenlijk doen 🐾. Alles heeft een functie in de natuur.
Wist je dat je zelfs in de winter verrassend veel kunt eten uit de natuur? En dat je van sommige planten heerlijke thee kunt maken? 🍵
Leren, ontdekken en vooral lekker buiten zijn, ook als het koud is! 💚✨
Nu op naar de lente...