28/05/2024
Vandaag hebben raadslid Siebe Jan Vogelzang en Tjitske Aline van der Veen een kijkje genomen bij de bouw van het waddencentrum in Lauwersoog.
Als BVNL vinden we het erg mooi dat er zulke projecten worden opgezet in onze regio. Het maakt mensen bewuster van het wat er op het wad plaatsvindt. Ook vinden wij het erg belangrijk dat onze garnalen vissers niet verdwijnen uit de haven van Lauwersoog. We hopen dan ook dat het Waddencentrum en de vissers elkaar kunnen aanvullen en gezamenlijk streven naar het behoud van het waddengebied.
Zelf een kijkje nemen bij de bouw van het waddencentrum? Dat kan op zaterdag 8 juni tijdens de dag van de bouw.