23/04/2025
Ik doe mee aan de Voer de Bij Bij campagne van The Pollinators en ben een Voedselbank voor Bijen.
Bestuivende insecten hebben hulp nodig, want het gaat helaas niet goed met ze. Alle beetjes helpen. Daarom is het van groot belang dat we gaan bij-voeren. Zaai je mee? Ik ben 1 van de duizenden Voedselbanken voor Bijen en kan 19 buurtgenoten voorzien van een zakje bloemzaad. Reken maar eens uit hoeveel mensen mee kunnen doen. Dat zet zoden aan de dijk! Elke bloem telt.
Gisteren was het officieel Nationale Zaaidag. Heb je meegedaan? Leuk! En goed voor de (wilde) bijen. Ook de komende dagen kun je nog prima zaaien.
Kom bij mij een zakje inheems bloemzaad ophalen? Ik heb nlog een paar zakjes inheems bloemzaad over. Vooral voor buurtgenoten.
Laat me weten of je langs wilt komen, dan maken we een afspraak. Kijk op Http://voerdebijbij.nl voor meer informatie over de campagne.
Help je mee met Bij-voeren?
The Pollinators