29/06/2017
De speeltuin blijft! Er komen nog steeds donaties binnen dus het exacte bedrag weten we nog niet, maar de laatste tussenstand was €1653,50! Allemaal hartstikke bedankt. Erg fijn dat het dorp de speeltuin nog steeds belangrijk vindt! Misschien hebben jullie onderstaand bericht ook al gelezen? Het eerste potje van de gemeente is rond: €5000,-! Met het tweede potje zijn we nog bezig. Daarnaast hebben we contact met Dorpsbelang en gaan we ons aanmelden voor de actie van Kabel Noord. Ook kregen we veel te horen dat we weer met een lidmaatschap moeten beginnen, hier gaan we ons dus ook zeker in verdiepen. We hopen deze zomer al te beginnen met de renovatie, maar dat hangt nog even van de snelheid van elke instantie af. We houden jullie op de hoogte!