13/12/2025
Vandaag was de opening van de kas voor Rouwen & Vieren. Wethouder Van Aken hield een toespraak en ontknoopte officieel ter opening het lint, Petra en Sebas Honing luisterden de bijeenkomst muzikaal op, de genodigden kregen een kop koffie en/of thee, verzorgd door De Gouverneur, een heerlijk petit-four, verzorgd door Bakker Groffen. Fotos zijn gemaakt door Gonnie Bakx emotiefotograaf... de kas is omlijst met kerstbomen die Intratuin beschikbaar heeft gesteld...de posters ontvangen van Printstyle....afdekfolie voor de banner van het Pakhuis....de linten van vorig jaar indrukwekke d verwerkt door Ward Warmoeskerken...de waxinelichtjes zijn verzorgd door coöperatie DELA.
Dankbaar en trots voor de derde editie in Bergen op Zoom.
Dankbaar en trots voor de derde editie in Bergen op Zoom.