18/08/2025
Sanne is student en werkt daarnaast 12 uur per week op de meldkamer van de politie Amsterdam. Ze is intake centralist, wat betekent dat ze de 112-telefonie opneemt. Ook iets voor jou? De vacature voor HBO/WO studenten is nu open! ๐ฎ๐ผโโ๏ธ๐
Sanne:
"Tijdens je dienst weet je nooit wat je te wachten staat. Na een melding van een overlast persoon kun je ineens een gewapende overval of een huiselijk geweld melding ontvangen. Zowel de melders als meldingen zijn iedere dienst anders en dat maakt het werk ook zo leuk. Soms is een melder boos, maar soms ook verdrietig of verward. Om de juiste informatie uit deze melders te krijgen, moet je snel tot de kern komen, maar ook een melder geruststellen. Je moet ook goed de regie in het gesprek kunnen pakken, omdat melders vaak hoog in hun emotie zitten. Het is een intensieve, maar ook een leerzame en leuke opleiding. Na de opleiding word je gekoppeld aan een coach, die al je vragen kan beantwoorden en kan inspringen als dat nodig is. Ik heb het hier enorm naar mijn zin en kan het goed combineren met mijn studie. Word jij mijn nieuwe collega? Hopelijk tot snel!"
Meer informatie en solliciteren? Bekijk de link in bio! Zet in ieder geval 's avonds 2 september in je agenda, want dan is een (verplichte) informatiebijeenkomst.