07/05/2026
Για να τελειώνουμε με τους κατσικοκλεφτες τουρκαλβανους
ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΟΙ ΨΕΥΔΟ-"ΕΡΕΥΝΕΣ" ΑΛΒΑΝΩΝ ΚΑΙ Η ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΟΡΓΙΑΖΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΚΡΥΨΟΥΝ ΤΑ ΚΟΜΠΛΕΞ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΑΝΥΠΑΡΞΙΑΣ .
THE FAIRYTALES, LIES AND PSEYDORESEARCH OF THE (TURK)ALBANIANS IN THEIR DESPERATE EFFORT TO BE LINKED TO SOME SORT OF ANCIENT EXISTENCE WHICH -TO BE SAID- CANNOT BE FOUNDED BY NO MEANS. A MESSAGE TO THE PROFOUNDLY COMPLEXED PROPAGANDISTS OF TYRANA .
- Τα τελευταία δέκα χρόνια επιχειρείται μια προσπάθεια στην γειτονική Αλβανία έτσι ώστε η προπαγάνδα της χώρας να αποδείξει ότι οι Αλβανοί είναι ένας πολύ αρχαίος λαός και μάλιστα έλκει την καταγωγή τους από τον αρχαίο λαό των Ιλλυριών!😆
Καταρχήν όπως και οι Σλαβοβαρδάριοι των Σκοπίων, έτσι και οι Αλβανο-Σιπιτάριδες προσπαθούν να κλέψουν άλλο ένα κομμάτι της αρχαίας Ελληνικής ιστορίας μήπως και αποκτήσουν ένα λίγο πιο λαμπερό υπόβαθρο...
Οι Ιλλυριοί παρεμπιπτόντως ήταν ένα ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΗΜΙ-ΑΓΡΙΟ ΦΥΛΟ, οι οποίοι μιλούσαν Ελληνική διάλεκτο, πίστευαν στην αρχαία Ελληνική θρησκεία, είχαν Ελληνικά ονόματα και μάλιστα η καταγωγή τους σύμφωνα και με την μυθολογία αλλά και την ιστορία ήταν από την Θήβα της Βοιωτίας!!!...Ο γενάρχης των Ιλλυριών, Ιλλυριός ήταν πρίγκηπας της Θήβας, γιός του Έλληνα βασιλιά Κάδμου και της βασίλισας Αρμονίας!
Οι μόνες αναφορές που γίνονται για τους Αλβανούς στην ιστορία, είναι κάποια Βυζαντινά χρονικά τα οποία τοποθετούν τους Αλβανούς ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ ΚΑΥΚΑΣΟΥ, κοντά στο σημερινό Αζερμπαϊτζαν, ότι είναι Σκύθες στην καταγωγή, και μάλιστα ένας τέτοιος λαός ήρθε από τους Βυζαντινούς στα Βαλκάνια ως σκλάβοι κατά τον 10ο αιώνα μ.χ!
Για να μην μιλήσουμε κιόλας και για την ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΑΤΗ καταγωγή του ''εθνικού'' τους ήρωα Γεωργίου Καστριώτη και την σημαία τους που είναι καθαρή κλοπή του ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΑΤΟΥ ΔΕΛΦΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΛΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ ΤΟΥ ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ, ΔΙΚΕΦΑΛΟΥ ΑΕΤΟΥ!!
Αξιοσημείωτο βεβαίως είναι και το γεγονός οτι οι σκιπιταρηδες δεν εχουν ούτε και ενα μουσείο, ούτε και μια αναφορά στα αρχαία κείμενα, ούτε ένα γραπτό κείμενο ή πόνημα στην γλωσσα τους, δεν έχουν ούτε και εναν αρχαίο ή έστω μεσαιωνικό μεγαλο άνδρα ή γυναίκα που να αφησε καποιο σημαντικό στίγμα και φυσικά δεν καταγράφονται ποτέ ως μέρος κάποιας αρχαιας σύγκρουσης, διαμάχης ή κάποιας συμμαχίας.
Κύριοι και κυρίες, η ιστορία βοά και ειναι αμείλικτη. Η χερσόνησος του Αίμου πλημμυρίζει απο Ελλάδα, ελληνική γλωσσα , ιστορία, μνημεία, ιστορία, πολιτισμό και παρουσία δεκάδων αιώνων. Οι Έλληνες ειναι οι αυτόχθονες και κύριοι της Χερσονήσου του Αίμου, της Μικράς Ασίας, θαλασσοκράτορες της Μεσογείου και αιώνιοι προστάτες της Ευρώπης και του ευρωπαϊκού πολιτισμου , ο οποίος ειναι ουσιαστικά ο ελληνικός.
Οπότε κύριοι των Τιράνων και λοιποί Αλβανο-σιπιτάριοι, μην εμφανίζετε τις μπαρούφες σας και λοιπούς βλακωδεις χάρτες με τέτοια υπονοούμενα γιατί ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΠΟΤΕ ΕΙΧΑΜΕ ΠΟΛΕΙΣ-ΑΠΟΙΚΙΕΣ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΣΛΟΒΕΝΙΑ, ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΑΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΗΠΕΙΡΟ ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ!!🇬🇷🦅🏛
Ο Καύκασος...δεν είναι στα Βαλκάνια!🤫😉