05/04/2014
الآن هنبدأ أكبر مظاهرة الكترونية فى تاريخ الفيس بوك
لرفض محاكمة والشرفاء
للمشاركة :- اعمل لايك واكتب فى كومنت بااااااااااااااااااااااطل
واعمل شير عشان نضم أكبر قدر ممكن من المتظاهرين الأحرار لنا
وانشر البوست دا في كل مكآن وبين أصدقآئك .
الهاشتاغ :
لاتهمة_ولادليل_فلماذا_الرئيس_مرسي_سجين
انطلقوووووووووووووووووووووووووا
هجوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووم
احرار صفط اللبن ضدد الانقلاب