بوول بوول

بوول بوول BOL BOL

21/02/2014

دیالوگ ماندگار فامیل دور به آقای مجری :.
بیشترین شکست هایی که تو زندگیم خوردم, به خاطر دروغ هایی بود که باید می گفتم, اما نگفتم ...

21/02/2014

ﺩﯾــﺮﻭﺯﮔﻮﺷﯿـﻢ ﺷﺎﺭﮊ ﻧـﺪﺍﺷـﺖ ﮔﻮﺷﯽ ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﺭﻭ
ﺑﺮﺩﺍﺷﺘﻢ
ﺑﻪ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺍﺱ ﺩﺍﺩﻡ :
ﺳــﻼﻡ ﻋـﺸـﻘــﻢ ﺧـﺴــﺘـﻪ ﻧـﺒـﺎﺷــﯽ :((
ﺑـﺎﺑـﺎﻡ : ﺳــﻼﻡ ،ﺑـﻪ ﺑــﻪ ﭼــﻪ ﻋـﺠـﺐ ﺍﺯ ﺍﯾــﻦ ﺣـﺮﻓـﺎ
ﺯﺩﯼ
ﺷــﻤــﺎ ﻫــﻢ ﺧـﺴـﺘـﻪ ﻧـﺒـﺎﺷـﯽ ﺧـﺎﻧـﻮﻣــﻢ !
ﻣـﻨــﻢ ﮐـﻪ ﺩﯾــﺪﻡ ﺑـﺎ ﻣـﺎﻣـﺎﻧـﻢ ﺍﺷـﺘـﺒـﺎﻩ ﮔـﺮﻓـﺘـﻪ
ﺟﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩﻡ :
ﺇﻭﻭﻭﻭﻭﻭﺍ ﺭﺿـــﺎ ﺟــﻮﻧـــﻢ ؟ﻣـﮕــﻪ ﻣــﺎ ﭼـﯿـﻤــﻮﻥ ﺍﺯ
ﺍﯾـﻦ
ﺟــﻮﻭﻧـﺎ ﮐـﻤـﺘـﺮﻩ ﻋـﺠـﯿـﺠـﻢ،ﻗﻠﺒﻮﻥ ﮐـﻠـﻪ ﮐـﭽـﻠـﺖ
ﺑـﺸـﻢ
ﺧـﺐ ﺩﻟـﻢ ﺗـﻨـﮕـﯿـﺪﻩ ﻭﺍﺳـﻪ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﺧـﻮﺵ
ﻧـﺎﻣـﺰﺩﯾـﻤــﻮﻥ
ﺑـﺎﺑـﺎﻡ : ﻭﺍﻻ ﻫـﯿـﭽــﯿـﻤـﻮﻥ ، ﺟــﻮﻭﻧــﺎﯼ ﺍﻣـﺮﻭﺯ ﮐـﻪ
ﺟـﻮﻭﻥ
ﻧـﯿـﺴـﺘـﻦ ﯾـﻪ ﻣـﺸـﺖ ﺣـﯿـﻒ ﻧــﻮﻥ ﻣــﺚ سعید
ﺧﻮﺩﻣـﻮﻧـﻦ ﺩﯾﮕﻪ .
ﻣــﻦ : ﺭﺿــﺎ ﺟـﻮﻧــﻢ؟ ﺍﻣــﺮﻭﺯ ﻫــﻮﺍ ﺩﻭﻧـﻔــﺮﻩ ﺱ
ﺁﻗــﺎﻣــﻮﻥ
سعید ﺭﻭ ﺑﭙﯿﭽﻮﻧﯿﻢ ﺑﺮﯾﻢ ﺳـﯿـﻨـﻤـﺎ ﻋﺸﯿﺸﻢ؟
ﺑـﺎﺑـﺎﻡ : ﺑـﺎﺷﻪ ﺑـﺮﯾـﻢ ﻋـﺰﯾـﺰﻡ ﻓـﻘـﻂ ﺣـﻮﺍﺳـﺖ
ﺑـﺎﺷـﻪ ﭘـﯿـﺎﻣـﻬـﺎ ﺭﻭ
ﭘـﺎﮎ ﮐﻨﯽ ﺍﯾﻦ سعید ﻣﯿﺒﯿﻨﻪ ﺁﺑﺮﻭﺭﯾﺰﯼ ﻣﯽ ﮐـﻨـﻪ
ﺧـﻮﺩﺕ ﮐـﻪ ﻣـﯽ ﺩﻭﻧـﯽ ﭼـﻘـﺪ ﺑـﯿـﺸـﻮﺭﻩ !
ﻣـﻦ : ﺧـﯿـﺎﻟـﺖ ﺭﺍﺣــﺖ ﺭﺿـﺎ ﺟﻮﻧﻢ ﺑﯿﻦ
ﺧـﻮﺩﻣـﻮﻥﻣـﯽﻣـﻮﻧـﻪ .
ﺷـﻬـﺮﯾـﻪﺩﺍﻧـﺸـﮕـﺎﻡ 900 ﺗـﻮﻣـﺎﻥ ﺷـﺪﻩ
ﺷـﻬـﺮﯾـﻪﺭﻭ ﺑـﺮﯾـﺰ 500 هزار هم بزار کنار که میخوام لباس بگیرم ﺗـﺎ ﺑـﯿـﻦ ﺧـﻮﺩﻣـﻮﻥ ﺑـﻤـﻮﻧـﻪ !
ﺑـﺎﺑـﺎﻡ : سعید ﺑﻪ ﺟﺎﻥ ﺧﻮﺩﻡ ﺍﻭﻣﺪﻡ ﺧﻮﻧﻪ ﭘـﺮﺗـﺖ
ﻣـﯿـﮑـﻨـﻢ ﺑـﯿـﺮﻭﻥ قرمدنگه دیوث،ﺧـﻮﺩﺕ ﺗـﺎ ﺷـﺐ ﻭﺳـﺎﯾـﻠـﺖ ﺭﻭ
ﺟـﻤـﻊ ﮐـﻦ
ﮔــﻮﺭﺗـﻮ ﮔـﻢ ﮐـﻦ ﺗــﺎ خودم نیومدم از پنجره پرتت نکردم بیرون !
اعصابه درستم که نداره آخه این چه وضه پدر بودنه ... ﺍﺩﻡ ﺍﯾﻨﻘﺪ ﺑﯽ ﺟﻨﺒﻪ

=))))))))))))))))))))))))))))))))

21/02/2014

من در برخي از امتحاناتم مردود شدم ،اما دوستم تمام درسهايش را با موفقيت گذراند .
اكنون او يك مهندس در شركت مايكروسافت است ، و من فقط ...مالك مايكروسافت هستم .. "بيل گيتس"

23/12/2013

آقــــــا ريمـــل خريدم150تومن....
شكست عشقي كه سهله ..... خودتم بكشي گريه نميكنم

23/12/2013

استادی در شروع کلاس درس، لیوانی پر از آب به دست گرفت. آن را بالا گرفت که همه ببینند. بعد از شاگردان پرسید: به نظر شما وزن این لیوان چقدر است؟
شاگردان جواب دادند نمی دانیم.
استاد گفت: من هم بدون وزن کردن نمی دانم دقیقاً وزنش چقدراست. اما سوال من این است: اگر من این لیوان آب را چند دقیقه همین طور نگه دارم، چه اتفاقی خواهد افتاد؟
شاگردان گفتند: هیچ اتفاقی نمی افتد.
استاد پرسید: خوب، اگر یک ساعت همین طور نگه دارم، چه اتفاقی می افتد؟
یکی از شاگردان گفت : دست تان کم کم درد می گیرد.
حق با توست. حالا اگر یک روز تمام آن را نگه دارم چه؟
شاگرد دیگری جسارتاً گفت: دست تان بی حس می شود.عضلات به شدت تحت فشار قرار می گیرند و فلج می شوند. و مطمئناً کارتان به بیمارستان خواهد کشید! و همه شاگردان خندیدند.
استاد گفت: خیلی خوب است. ولی آیا در این مدت وزن لیوان تغییر کرده است؟
شاگردان جواب دادند: نه
پس چه چیز باعث درد و فشار روی عضلات می شود؟ درعوض من چه باید بکنم؟
شاگردان گیج شدند. یکی از آنها گفت: لیوان را زمین بگذارید.
استاد گفت: دقیقاً! مشکلات زندگی هم مثل همین است. اگر آنها را چند دقیقه در ذهن تان نگه دارید، اشکالی ندارد. اگر مدت طولانی تری به آنها فکر کنید، به درد خواهند آمد. اگر بیشتر از آن نگه شان دارید، فلج تان می کنند و دیگر قادر به انجام کاری نخواهید بود. فکرکردن به مشکلات زندگی مهم است. اما مهم تر آن است که در پایان هر روز و پیش از خواب، آنها را زمین بگذارید. به این ترتیب تحت فشار قرار نمی گیرید، هر روز صبح سرحال و قوی بیدار می شوید و قادر خواهید بود از عهده هر مسئله و چالشی که برایتان پیش می آید، برآیید!

23/12/2013

صبر کنید مختلط بشه اگه راتون دادم.
کصافتااااااا اونوقت شما باید التماس کنید...
دهكده آبي پارس

23/12/2013

سلامتيه همه ي اونايي كه مدتهاس
كسي بغلشون نكرده

سلامتــــيه اونايي كه مدتهاس
كسي نبوسيدتشون

كسايي كه مدتهاس
كسي بهشون نگفته دوســت دارم

سلامتيه اونايي كه مدتهاس
دلشون واسه يه ذره مهربوني تنگه

ميزنيم به سلامتيه اونايي كه
اينقده دلشون نازك شده
كه هر وقت ميرن تو فكر
چشاشون پر اشك ميشه......

23/12/2013

اﮔﻪ ﯾﻪ ﺟﺎ ﺩﻋﻮﺍﺑﺸﻪ:

ﺁﻣﺮﯾﮑﺎﯾﯿﻪ ﯾﮑﯽ ﺭﻭ ﻣﯿﮑﺸﻪ!

ﺁﻟﻤﺎﻧﯿﻪ ﻓﻮﺵ ﻣﯿﺪﻩ ﻣﯿﺮﻩ!

ﺳﻮﺋﯿﺴﯿﻪ ﺟﺪﺍ ﻣﯿﮑﻨﺘﺸﻮﻥ!

ﻋﺮﺑﻪ ﻓﺮﺍﺭ ﻣﯿﮑﻨﻪ!

ﺍﯾﺮﺍﻧﯿﻪ ﻓﯿﻠﻢ ﻣﯿﮕﯿﺮﻩ!

23/12/2013

من تا زمانی که نتونم فرق وایرلس و دیال آپ رو برا پدرم توضیح بدم ؛
مجبورم نصف پول تلفن رو خودم پرداخت کنم.... :|
تازه پولِ برق هم نصفش از لپ تاپه منه :|

23/12/2013

در مهد کودک های ایران ۹ صندلی میذارن و به ۱۰ بچه میگن هر کی نتونه سریع برای خودش یه جا بگیره باخته

بعد ۹ بچه و ۸ صندلی و ادامه بازی تا یک بچه باقی بمونه ...

بچه ها هم همدیگر رو هل میدن تا خودشون بتونن روی صندلی بشینن.

در مهد کودک های ژاپن ۹ صندلی میذارن و به ۱۰ بچه میگن اگه یکی روی صندلی جا نشه همه باختین.

لذا بچه ها نهایت سعی خودشونو میکنن و همدیگر رو طوری بغل میکنن که کل تیم ۱۰ نفره روی ۹ تا صندلی جا بشن و کسی بی صندلی نمونه.

بعد ۱۰ نفر روی ۸ صندلی، بعد ۱۰ نفر روی ۷ صندلی و همینطور تا آخر.

با این بازی ما از بچگی به کودکان خود آموزش میدیم که هر کی باید به فکر خودش باشه.
اما در سرزمین آفتاب، چشم بادامی ها با این بازی به بچه هاشون فرهنگ همدلی و کمک به همدیگر و کار تیمی رو یاد میدن

23/12/2013

فكر كن همه منتظر سال ٢٠١٤ هستيم...
بعد يهو سال ٢٠١٣S بياد!!

23/12/2013

+ احمقِ نفـــهم...صدبار بهت گفتم من آخوند نیستم!
- پس اون چیه بالا سرت بستی؟
بحثِ جنتی و سندباد - صحرای آفریقا

Address

TEHRAN
Tehran
0098

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when بوول بوول posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Share