31/03/2015
کسب درآـمد به هر قیمتی؟؟؟؟؟؟ از روز اولی که اینارو توی یه ظرف تنگ و کوچیک با درهای بسته دیدم احساس خفگی کردم! ! روز اول خیلی جنب و جوش داشتن اما امروز که 11 روز از عید گذشته همشون ته ظرف بی حرکت موندن... یه سری هم کج شدنو موقع مردنشونه... خواستم بخرمش اما دیدم اگر بخرم اونایی که نباید سود میکنن و سال دیگه ماهیای بیشتریو شکنجه میدن...اینجا ایران است..گوانتاناموی حیوانات. شرم بر تو ای انسان
ﺍﺯ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺑﻮﺩﻧﻢ ... ﺷﺮﻡ ﻣﯿﮑﻨﻢ !! ﮔﺎﻫﯽ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﻢ ...ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻧﺒﺎﺷﻢ! ﮔﻮﺳﻔﻨﺪﯼ ﺑﺎﺷﻢ ... پا ﺭﻭﯼ ﯾﻮﻧﺠﻪ ﻫﺎ ﺑﮕﺬﺍﺭﻡ ! ﺍﻣﺎ ﺩﻟﯽ ﺭﺍ، ﺩﻓﻦ ﻧﮑﻨﻢ ! ﮔﺮﮔﯽ ﺑﺎﺷﻢ ... ﮔﻮﺳﻔﻨﺪﻫﺎ ﺭﺍ ﺑﺪﺭﻡ... ﺍﻣﺎ ﺑﺪﺍﻧﻢ، ﮐﺎﺭﻡ ﺍﺯ ﺭﻭﯼ ﺫﺍﺕ ﺍﺳﺖ، ﻧﻪ ﻫﻮﺱ ! ﺧﻔﺎﺵ ﺑﺎﺷﻢ... ﮐﻪ ﺷﺒﻬﺎ ﮔﺮﺩﺵ ﮐﻨﻢ ﺑﺎ ﭼﺸﻤﻬﺎﯼ ﮐﻮﺭ ... ﺍﻣﺎ ﺧﻮﺍﺑﯽ ﺭﺍ ﭘﺮﭘﺮ ﻧﮑﻨﻢ ! ﮐﻼﻏﯽ ﺑﺎﺷﻢ ... ﮐﻪ ﻗﺎﺭﻗﺎﺭ ﮐﻨﻢ .... ﭘﺮﻫﺎﯾﻢ ﺭﺍ ﺭﻧﮓ ﻧﮑﻨﻢ ﻭ ﺩﻟﯽ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺩﺭﻭﻍ ﺑﺪﺳﺖ ﻧﯿﺎﻭﺭﻡ ! ﺭﻭﺯﯼ ﻣﯿﺮﺳﺪ ... ﮐﻪ ﺣﯿﻮﺍﻧﺎﺕ ﺑﻪ ﻗﺼﺪ ﺗﻮﻫﯿﻦ ... همديگر ﺭﺍ " ﺍﻧﺴﺎﻥ " ﺧﻄﺎﺏ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ !!!
آن روز نزدیک است .