27/03/2012
فیسبوک پر شده از:
اگه طرفدار فلان تیمی لایک کن , اگه اون یکی کامنت بزار
اگه پیچ " عکس های سکسی بازیگران ایرانی و خارجی شماره nام" رو لایک نکردی .....................................
اگه اسم عمه فلانی رو زیر 40 ثانیه پیدا کردی لایک کن
اگه وطن پرستی لایک کن
اگه قبول داری نژاد آریایی برترین لایک کن
من نژادپرست نیستم ولی از اعراب متنفرم
بین میر حسین موسوی و رضا پهلوی کدوم رو انتخاب میکنی ؟
" دروغ دروغ دروغ دروغ دروغ دروغ دروغ دروغ دروغ دروغ دروغ"
دکتر علی شریعتی
" دروغ دروغ دروغ دروغ دروغ دروغ دروغ دروغ دروغ دروغ دروغ"
کورش کبیر
و ......................................................................
اگر نژاد پرست هم بودیم , و نوشتارهای بالا هم مال ایرانی ها باشد که هست نه تنها نژاد برتر نیست بلکه از پست ترین نژاد هاست .
همگی ادعای روشنفکری دارند و ادعا دارند که خیلی خوب هستیم و این اعراب ها بودند که ما رو به این روز انداختند و ..............
اگر شما روزی به قدرت سیاسی رسیدید چند تا پیشنهاد دارم که تا دلتان بخواهد می توانید از ملت ایران سو استفاده کنید:
1. راه ازدواج و رابطه جنسی را سخت کنید و روزنه ای بگزارید و بگویید که این به خاطر وجود شماست.
2. فوتبال و ورزش های سنگین وزن را خیلی رایج کنید و به بعضی ها در این زمینه پول خوب بدهید و به بقیه خیلی کم .
3. تاریخ را شما می نویسید کسی چیزی از تاریخ نمی داند پس هر جور که دوست دارید تغییر دهید , فقط در آن شخصیت کورش کبیر را حفظ کنید و عرب را پست و تاکید کنید که ایرانی از همه برتر است , این شما را در قدرت حفظ می کند
4. وعده بدهید , بگویید یک روز خوب می آید مطمعن باشید که کسی برایش تلاش نمی کند
5. مذهب , مذهب , بله بهترین راه , هر چه خرافاتی تر بهتر !
و .........
در این کشور کسی دنبال تلاش نیست و به دنبال قصه اند , قصه ها راه حل سو استفاده هستند!