03/07/2015
سلام قبول بشه .دیدای که ور یگ چش ورهم زدنه نصپه شو ماه رمضو.....امبا جگر ما بکندش از بسکه توشنه مشدم.ای مرد خدا از خوو ولک مشم ،توشنه یم .هوا هم که ماشاا... هزار ماشاا.. دی چن روز خب خنک بو!!! هیچه دگه از ما بنه مونده.پاگ زله شده یم.دم افطار همه چش اینا ور رد پارچ اوو مبه ! اقدر اوو مخورن که دگه جویه برای نوو بنه ممونه بعدم عین سوو یه تگیه دیوال مدن و از زیر دخزی.واز خداره شکر که عین قدیما گندم درو و کار صحرا د پیش ندرم .مچم پندری مردم قدیم خیله قچاق تر بدیان از ما.انه دو کلوم بری شما حرف زدم دهنم خش شو!!التماس دعا"پشیمو"