31/08/2023
הראשון לספטמבר מגיע, חוזרים לשגרה.
הגנים נפתחים ואנו ההורים שמים את היקרים לנו מכל במקום שנראה לנו הטוב והבטוח ביותר עבורם.
בדיוק כך גם אנחנו הורי התינוקיה מהגן של סיגל בהוד השרון הרגשנו לפני שנה. לרגע לא דמיינו שנסיים את השנה הזו במאבק חסר פשרות כנגד תופעת ההתעללות בפעוטות בגני הילדים.
את הגיהנום שהילדים שלנו עברו כבר לא ניתן לשנות. אבל כן ניתן וחובתנו לשנות את הבטחון האישי של כל ילד שנכנס מחר בבוקר לגן.
המאבק שלנו אמנם נולד מתוך מקרה אישי, אבל הוא לא המאבק האישי שלנו.
במצב הנוכחי אין לנו ברירה אחרת אלא להאבק יחד אנו חייבים להוביל לשינוי אמיתי - בפיקוח, בענישה, בהכשרה מתאימה ובמציאת פתרונות רחבים לשמירה על בטחון הילדים שלנו.
התעללות בפעוטות? נשמע כמו עוד כותרת בחדשות, עד שאתה מבין שהפעם זה הילד שלך. אנו הורי הפעוטות בגן סיגל צריכים את עזרתכם לצעוק את צעקתם!