16/06/2026
הקיץ הזה אנחנו קרובים יותר מתמיד לבני הנוער שלנו! ☀️
היום התכנסנו במועדון ה"ספוט" בנווה זמר לכנס היערכות מיוחד לקראת חופשת הקיץ. בחדר אחד התאחדו כל הכוחות שעובדים יחד למען בני הנוער של רעננה: נציגי החינוך, הרווחה, השפ"ח (שירות פסיכולוגי חינוכי), המשטרה, הביטחון, האכיפה ועובדי השטח המסורים שלנו.
מה עמד על הפרק?
✅ העמקת הידע: זכינו להרצאה מרתקת מקצינת הנוער, שנתנה לנו כלים מקצועיים ועדכניים לעבודה עם בני הנוער, גם ברמה הארצית וגם בדגש מיוחד על האתגרים וההזדמנויות כאן ברעננה.
✅ שיח בשולחנות עגולים: התיישבנו לדיונים פתוחים על מקרים מהשטח ודילמות מקצועיות, כדי להגיע מוכנים ומסונכרנים לכל סיטואציה.
ראש העיר חיים ברוידא הגיע במיוחד לפגוש את הצוותים והדגיש כי חופשת הקיץ היא הזדמנות להיות קרובים יותר לבנות ובני הנוער, להעמיק את הקשר איתם ולהציע להם שפע של פעילויות, תכנים ומסגרות:
"המחויבות שלנו היא להיות שם עבור בני הנוער גם בחודשי החופש, לחזק את תחושת השייכות שלהם ולשמור על קשר רציף עם השטח. במקביל, עלינו להיות ערניים לאותם מקרים שבהם נחצה הגבול שבין שובבות נעורים לבין ונדליזם ופגיעה ברכוש הציבורי. עלינו לפעול מוקדם, כדי למנוע הידרדרות ולכוון את הנערים למסלול חיובי".
אנחנו כאן, בשטח ובמסגרות, מחכים לקיץ פעיל, משמעותי ובטוח עבור כל בנות ובני הנוער שלנו.
שתהיה לכולנו חופשה מהנה ופורייה! 🍦🚀