26/02/2024
#הכלקשוראלייך
לפני שבוע בערך, חבר טוב כתב לי: "לא הכל סובב סביבך!!! "
הוא דיבר על משהו מסוים, אבל כשאני חושבת על זה בגדול, בחיים עצמם, נוכחתי לדעת שהכל אבל הכל סובב סביבי.. וכל מה שמשתקף בחוץ הוא בעצם מה שיש לי כרגע בפנים (לטוב ולרע)..
וככל שאני טובה יותר לעצמי, משקיעה בעצמי, נותנת לעצמי, שמה עצמי ראשונה, ככה החיים שלי יותר טובים, האנשים סביבי יותר בעדי, עם עיניים טובות ורוצים בטובתי, המשפחה שלי והאהובים שלי בעדי, הכל מסתדר מעצמו רק מעצם זה שנתתי לעצמי ושמתי את עצמי במרכז🙂
זו לא אנוכיות, זו אהבה עצמית וכתוצאה מזה גם אהבה לכל מי שבקרבתי❤
אני נמצאת עכשיו בדיוק במקום הזה, הכל מתחבר לי, כל מה שלמדתי והניסיון שלי בחיים, הכל מתחבר למשהו גדול יותר ממני ושבא לי להעביר הלאה לנשים באשר הן, לתת ממה שאני יודעת וחווה על בסיס יומי.
חזרתי עכשיו מריטריט במדבר (ריטריט נשימה), ראיתי את היסודות שלי:
אוויר, אדמה, מים ואש (האש חזרה אליי) מתחברים בהרמוניה, האנרגיה הזכרית והנקבית, כל החלקים שלי, הכל התחבר למשהו אחד משמעותי וגדול שרוצה לצאת עכשיו ואני נותנת לזה לקרות ..
אז מי שבא לה להצטרך למסע הזה איתי, עם האנרגיה שלי 🔥, מי שרוצה להרגיש, להתחבר לעצמה יותר, לקבל יותר בהירות וחיות ולהיות בהלימה עם הקול הפנימי שלה, להוציא לפועל את מה שיושב לה בפנים כבר תקופה.. ופשוט להרגיש שהיא חיה בעוצמה. זה הזמן שלך, זו הקריאה לעשות את זה, עכשיו!
מתי?
29/2 – יום חמישי בערב, מפגש מבוא – בואי להתנסות, שעתיים של חיבור לא שגרתי ואמיץ אל עצמך.
מה יהיה שם?
הפתעה😊 פשוט בואי, תני לעצמך לנסות משהו חדש ומרענן.
אם את עדיין סקרנית וחייבת לדעת פרטים– זה יהיה כמו הסטורי שלי😀יהיה המון רגש, חיבור, בכי, צחוק, התרגשות, סקרנות, עיניים טובות, שמחה, כל קשת הרגשות יהיו שם וחיבור אל עצמך❤
מה לא יהיה?
לא יהיה מינגלינג, נטוורקינג, דיבורים מיותרים, דברים שעשו במפגשי נשים שאת כבר מכירה.. יהיה משהו חדש ולא שגרתי.
איפה זה יקרה?
אצלי בבית – רעננה (כתובת תישלח בסמס)
איך נרשמים?
שולחים לי הודעה (כאן או בפרטי) ואני אצור קשר (אני אשמח לדבר עם כל אחת שרוצה להגיע לוודא שאכן זה מתאים לה והיא במקום הנכון לה).
אם את מרגישה בגוף שבא לך לבוא, בואי😍