28/10/2025
קשה לי לחזור לשגרה.
כל שנה זה קורה
אחרי תקופה של חגים, ארוחות, טיולים, משפחה,
פתאום מגיע השקט.
והוא לא תמיד נוח.
אבל השנה הבנתי משהו על עצמי:
אחרי כל חופשת חגים אני לא חוזרת לשגרה ישנה,
אני חוזרת לשגרה חדשה.
כי בזמן הזה של העצירה
עם כל הארוחות, המפגשים והשיחות עם עצמי
משהו בי תמיד משתנה.
חופשת החגים בשבילי היא לא רק ניתוק מהשגרה,
היא סוג של קפיצת גדילה.
זו התקופה שבה אני שואלת את עצמי:
מה השגתי השנה?
מה אני רוצה עוד להשיג?
איך אני רוצה שהשגרה שלי תיראה מעכשיו?
אני רוצה לשתףאתכם באחד מהדברים שבחרתי לשנות,
כי נדמה לי שזה רלוונטי להרבה הורים.
אימצתי את משחקי הקופסה ששיחקנו בחגים
והפכתי אותם לקינוח קבוע של ארוחת שישי.
לפני החגים זה היה משהו ששומרים “לאורחים”,
ועכשיו זה פשוט שלנו.
וזה בדיוק הלב של זמן משפחה בעיניי.
לא צריך חופש כדי להיות ביחד.
צריך רק לבחור, כל פעם מחדש,
להכניס עוד רגע קטן של לב לשגרה שלנו.