18/06/2026
רבין עולה למגרש חדש 🏀
אתמול נחנך אולם הספורט החדש של בית הספר רבין בנשר, במעמד ראש העיר רועי לוי, שגזר את הסרט האדום ופתח פרק חדש ומשמעותי בחיי בית הספר.
לראשונה, לאחר 31 שנים מהקמת בית הספר, ייהנו תלמידות ותלמידי רבין מאולם ספורט מקורה, מתקדם, נגיש, ממוזג ונוח, המותאם לפעילות ספורטיבית לאורך כל השנה.
האולם נבנה בהשקעה של מעל 15 מיליון ש״ח, וכולל 250 מקומות ישיבה, מתקנים מתקפלים חדישים ומחיצת הפרדה המאפשרת חלוקה לשני מגרשים.
מעבר לשימוש בית הספר, האולם ישמש גם כבית למועדון הספורט העירוני "הפועל נשר", ויחזק את תשתיות הספורט בעיר עבור ילדות, ילדים, ספורטאיות וספורטאים.
ממשיכים להשקיע בחינוך, בספורט ובקהילה.
כי בנשר בונים לדור הבא מקום לגדול, להתאמן ולהצליח. 💪