25/05/2026
כמה כוח יש בקבוצה אחת, שמאפשרת לעצור לרגע, להתבונן פנימה- ולבחור אחרת.
החודש נפתחה בבית לכל ילד קבוצה חדשה במסגרת תוכנית "חמלה"- תוכנית קבוצתית משמעותית להורים ממשפחות שבהן התקיימה אלימות נפשית או פיזית.
מנחת הקבוצה, עו''ס איילה כהן, ראש תחום פוגעים במיטל בית שמש.
במסגרת התוכנית יתקיימו 12 מפגשים בין החודשים מאי עד ספטמבר.
הקבוצה מבוססת על ערך החמלה- היכולת להיות סלחניים גם כלפי עצמנו, להתבונן בעבר שלנו בכנות, לזהות את המקומות הכואבים, ומתוכם לצמוח כהורים מיטיבים, קשובים ובטוחים יותר עבור ילדינו.
לאורך המפגשים, המשתתפים עוברים תהליך קבוצתי עמוק של שיתוף, למידה, חיזוק הערך העצמי ורכישת כלים להתמודדות מיטיבה בתוך ההורות והמשפחה.
המשתתפים הגיעו למפגש הראשון בהתרגשות גדולה ובתחושת ציפייה לקראת התהליך המשותף שצפוי להם.
צוות ההנחיה של בית לכל ילד עבר הכשרה ייחודית ומעמיקה, המיועדת להנחיית קבוצות מסוג זה, מתוך אמונה בכוחה של עבודה קבוצתית לייצר שינוי משמעותי וארוך טווח.
זו קבוצה משמעותית במיוחד, שמצליחה פעם אחר פעם לייצר שינוי אמיתי, תקווה חדשה ותחושת מסוגלות עבור ההורים המשתתפים.
אנו מודים לעיריית ירושלים ולקרן ירושלים על המימון והשותפות בקיום הקבוצה החשובה הזו 💙
#חמלה #הורות #משפחה #קהילה