27/05/2026
שמחתי לארח היום בבית הנשיא את אירוע ההשקה של התוכנית הלאומית לאנרגיות מתחדשות לשנת 2035 שהוכנה על ידי משרד האנרגיה והתשתיות בתיאום עם גורמים שונים ובהם פורום האקלים הישראלי שהקמתי.
ישראל, כמו העולם כולו, ניצבת מול משבר האקלים המתמשך. כמדינה קטנה שהיא גם מעצמת טכנולוגיה וחדשנות, האחריות שלנו היא לחשוב קדימה, לפתח פתרונות ולהבטיח ביטחון אנרגטי לדורות הבאים.
יחד עם נשות ואנשי מקצוע מבריקים ומסורים, אנו זוכים לעצב את עתידה של ישראל בתחומי האקלים והאנרגיה המתחדשת באמצעות התוכנית החשובה הזו. תודה לשר האנרגיה והתשתיות אלי כהן על הפעילות המבורכת, ד״ר דב חנין יו״ר פורום האקלים הישראלי - פורום לאומי שיזמתי במטרה לקדם שינוי רחב משיתופי פעולה המקדמים פתרונות למשבר האקלים.
תודה לכל המשתתפות והמשתתפים על ההירתמות, המקצועיות והמחויבות למשימה הלאומית המשמעותית.
צילום: קובי גדעון/ לע״מ