14/09/2023
היה לנו שבוע מרגש בשטח 💜
יצאנו לרחוב הפלמ"ח והקמנו דוכן בשוק כדי לאסוף חתימות להגשת הרשימה. שמענו מהתושבים מה חשוב להם וסיפרנו על המשימה שלנו- להחזיר את העיר למי שחיים בה באמת, כי וואלה לכולנו נמאס לחיות בעיר ששייכת להון ולא לנו.
כשאספנו חתימות בשוק, כל רחוב מחנה יהודה היה מלא דוכנים שביקשו תרומות לאוכל בחג. גם המועמדות שלנו רינת ואתי עבדו כל השבוע כדי להשיג כמה שיותר תרומות לתווי מזון, כדי שלכל משפחה בשכונה יהיה מה לשים על השולחן בערב חג. אבל זה לא מספיק. אם המערכת לא תשתנה- המשפחות בשכונות לעולם לא יעמדו על הרגליים.
לכן החלטנו לרוץ למועצת העיר.
כדי שירושלים תהיה עיר של אנשים ולא עיר של כסף, אנחנו רוצים להיות שם בראש השנה הבאה. כדי שנוכל לעשות את זה ולשנות באמת, אנחנו צריכים את עזרתכם. אין לנו מיליונרים, רק אנשים. תרמו עכשיו למימון ההמונים שלנו, ויחד ניקח בחזרה את העיר שלנו.
לינק לתרומה בתגובות >>