18/09/2024
בית סלאב, כבר אמרנו?
פורסמה כתבה מפרגנת על דברים יפים וטעימים בחיפה ובעיקר על מלון MILA בבית שומאכר.
איזה כיף.
התנסח להם משפט למתקדמים:
"ההשקעה נראית בכל פינה עם סגנון הנע בין פוסט מודרני לניאו קלאסי ואקלקטי, כזה שייצר מחווה לאלמנטים ההיסטוריים השונים, תוך מתן פרשנות עכשווית ומינימליסטית שמן הצהרה שזהו מבנה שעושה כבוד רב להיסטוריה תוך פסאודו שימור נלהב."
https://www.spotit.co.il/html5/ProLookup.taf?_ID=41877&did=11114&G=11114&SM=&_UserReference=814C2519BD48AFAD66E65E3B