07/07/2022
אז הנה הפרק הנוסף והאחרון בסדרה:))
בתחנת המשטרה התייחסו אלי ממש טוב. אחרי שביררו מי אני ואיפה אני גר איתרו גם את מספר הטלפון שלנו בבית, שאגב אני לא בטוח שזכרתי. בואו לא נשכח שהטכנולוגיות של אמצע שנות ה 70 היו, איך נאמר זאת - לא בדיוק כמו היום.
ישבתי על ספסל והמתנתי, לא ידעתי למי ולמה, ובנתיים כל שוטרות התחנה כיבדו אותי בממתקים ואמרו שאני ממש חמוד-ילד ג'ינג'י צנום וחייכן וכנראה נעים מזג.
כעבור זמן קצר לקחו אותי לניידת משטרה והסיעו אותי חזרה הביתה.
כל הדרך דיברו איתי והיו ממש נחמדים אלי. כשהגענו הביתה, לשכונה, ירדתי מהניידת בחנייה שם חיכתה לי אמא שלי שהייתה נסערת למדי וכל כך שמחה לראות אותי שלם ובריא יוצא מהניידת לקראתה עם חיוך גדול, מבלי להבין את פשר הסערה.
לסיפור המסע שלי המופלא שלי ברחבי ירושלים לקחים רבים, במיוחד לאור השנים שעברו.
היה לי באמת מזל גדול שהכל נגמר בטוב.
היוזמה והפזיזות שלי לא היו הכי חכמים בדיעבד. מצד שני דווקא לקחתי יוזמה ובאמת שניסיתי להיות עצמאי.
סביר להניח שאם לא הייתי ביישן פשוט הייתי שואל מישהו ומבקש עזרה.
לבקש עזרה זה לא פשוט. זה אומר שאנחנו לא יכולים ומודים בזה ולכן פונים לסיוע, אותה בקשת סיוע ועזרה בהחלט הייתה חוסכת לי כמה ניקובים בכרטיסיה באותו היום.
האמת היא שבכולנו יש את הילד הזה שעשה סיור ברחבי ירושלים או משהו אחר דומה. אנחנו פשוט שוכחים או מתכחשים לזה, וראוי שננסה להבין ולחמול לדור הצעיר.