09/06/2022
חברים יקרים,
ביממה האחרונה התבשרנו שהמקרר החברתי האחרון שניצב בדימונה (הקודם לצערנו נגנב) עבר אירוע ונדליזם של ילדים, כתוצאה מכך נשברה הזכוכית מגן של המקרר והוא הפסיק לעבוד באופן זמני עד ליום א' שהפעילות תחודש לאחר התיקון.
אירוע כזה מזכיר לנו יותר כמה חשוב לשמר את המטרה החשובה הזו, לעורר מודעות מחודשת לפרויקט המקרר שבאוגוסט הקרוב יציין שנתיים להקמתו כי רק על יד פעילות במקרר של אנשים מדהימים שמגיעים לתרום ושל אנשים שבאים לקחת בכל שעות היממה, הפרויקט יוכל להישאר שמור וללא אירועים מסוג זה.
אנחנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו למטרה הכל כך חשובה הזו, לעשות מאמץ כדי שאף אחד לא ישאר רעב בכל שעות היממה ובלי צורך לפנייה לעזרה 🙏🏻
המקרר יחל לפעול ביום א' בשעות הצהריים, עד אז במהלך הסופ''ש ניתן להשים דברים במקרר מוצרים יבשים שאינם צריכים קירור 🥜🥨🍭
המקרר החברתי מוצב בצמוד ל"מלך הכנאפה" ברחבת יגאל אלון
חברים זה חשוב, תשתפו שיגיע לכולם וככה נדאג שבדימונה אף אחד לא נשאר רעב גם ביום וגם בלילה ❤️