14/08/2018
אלי יריב
פיתוח עירוני אמיתי מתחיל בשכונות המגורים.
מלבד נושאי החנייה, הניקיון והתחזוקה, אני רואה בהתחדשות השכונות (תמ"א 38 ופינוי בינוי) כגורם מרכזי בפיתוח הכולל של בת- ים.
מי שמכיר את נושא ההתחדשות העירונית יודע שעל מנת לקדם פרוייקטים בכל השכונות בעיר, חייבים לשנות את השיטה.
לפי התכנית שלי לקידום השכונות, העירייה היא שתיקח חסות על כל התהליך.
החל מהסכמות הדיירים והסברת ההליך לתושב, דרך הסדרת מדיניות בנייה אחידה לכל שכונה, ועד סיוע בקבלת אישורי בנייה במטרה להביא לסיום מואץ של הפרוייקט.
התערבות העירייה כיום, באישורי הבנייה בלבד, לא מספקת את ההגנה הנחוצה לתושבים ומעכבת שלא לצורך את פיתוח השכונות.
אני מאמין שכניסה לעומק התהליך ע"י העירייה, תיתן יותר ביטחון לתושבים ותשמור על זכויתיהם , תזרז באופן דרמטי את תהליכי הבנייה ותעניק לתושבים איכות חיים טובה יותר.
ההשקעה בעתיד מתחילה היום!