20/04/2026
.
אשדוד מתייחדת וזוכרת את 313 הנופלים והנופלות ואת 76 נרצחי פעולות האיבה.
ברגעים אלה, מתייחדת מדינה שלמה עם בניה ובנותיה שנפלו במערכה הקשה על הבית, ועם נפגעי פעולות האיבה שנרצחו בפעולות טרור על ידי מרצחים בישראל ומחוצה לה. דגל המדינה יורד לחצי התורן, ואנו זוכרים את השמות והפנים, את גיבורי וגיבורות התהילה שבמותם ציוו לנו חיים.
אשדוד כולה מחבקת את המשפחות השכולות, את ההורים, האחים והאחיות.
יהי זכרם ברוך ותהא נשמתם צרורה בצרור החיים.