13/01/2016
Τα μέλη της Ν.Ο.Δ.Ε. Ζακύνθου και εγώ προσωπικά θέλουμε να ευχαριστήσουμε όλον αυτόν τον υπέροχο κόσμο που με την ψήφο του και την παρουσία του πήρε στα χέρια του την διαδικασία της εκλογής του νέου μας Προέδρου της μεγάλης Παράταξής μας, της Νέας Δημοκρατίας.Θέλουμε επίσης να ευχαριστήσουμε όλες τις φίλες και τους φίλους εθελοντές που στελέχωσαν τις επιτροπές σε κάθε κάλπη και διασφάλισαν με την συμμετοχή τους, την άψογη εκλογική διαδικασία και τις δύο Κυριακές.Τον νέο μας Πρόεδρο Κυριάκο Μητσοτάκη τον συγχαίρουμε και τον διαβεβαιώνουμε ότι με αίσθημα ευθύνης και με γνώμονα το καλό της Πατρίδας μας και της Παράταξής μας θα είμαστε αρωγοί στο έργο του ,όπως σε κάθε Πρόεδρο μέχρι σήμερα,με διάθεση διαλόγου, συνεργασίας και κατάθεση προτάσεων. Ο Πρόεδρος Ν.Ο.Δ.Ε Ζακύνθου Κομιώτης Διονύσιος