23/01/2020
Γιατί, δεν έχουμε μνήμη χρυσόψαρου και καταλαβαίνουμε κάποια πράγματα:
– Ποια ακριβώς ζωή μας ζητάει η περιφέρεια να πάρουμε πίσω; Ποια ζωή ακριβώς που είχαμε μας έκλεψαν οι μετανάστες;
-Οι μετανάστες φταίνε για τα μνημόνια που διαδέχονται το ένα το άλλο; Την ανεργία και την ανασφάλεια των νέων για το μέλλον;
-Οι μετανάστες φταίνε για την υποστελέχωση των νοσοκομείων; Που δεν υπάρχουν οδηγοί ΕΚΑΒ και κόσμος πεθαίνει στους δρόμους;
-Οι μετανάστες φταίνε που δεν υπάρχουν λεωφορεία για να μεταφέρουν τους μαθητές από τα απομακρυσμένα χωριά στα σχολεία τους;
-Οι μετανάστες φταίνε για τις μεσαιωνικού τύπου εργασιακές συνθήκες στα τουριστικά θέρετρα; Για τα 12ωρα κάτω από τον ήλιο, τα μισά ένσημα, το ψείρισμα του μπουρμπουάρ;
-Οι μετανάστες φταίνε για την αραιή ακτοπλοϊκή σύνδεση με την Αθήνα;
Κατά τα άλλα, σύμφωνα με την ανθρωπολογία, ο Μάρξ αστοχεί ως προς τον προσδιορισμό του «εθνικισμού». Δεν είναι λοιπόν η «εθνική(νησιωτική) αστική τάξη» αυτή που γεννά εθνικισμούς. ΄Πώς να το κάνει άλλωστε;; Με το να κατασκευάσει ένα αφήγημα περί «ανάπτυξης» το οποίο αποκλείει και θέτει ως εχθρό τον κατατρεγμένο, που υποβαθμίζει με την παρουσία του τα νησιά;;
Βλέπετε, στο προ ΜΚΟ σύστημα ήταν καλός ο πρόσφυγας, φόρτιζε το κινητό του με 5ευρώ ή αγόραζε το νεράκι εξίσου στα 5ευρώ. Τώρα στιβιάζονται 4χιλιάδες σε χώρους των 700σίων, ζήτημα αν παίρνουν 90 ευρώ/μήνα κατά κεφαλήν, χωρίς σίτιση, χωρίς θέρμανση, χωρίς περίθαλψη, εγκλωβισμένοι και περιφρουρημένοι από στρατό και ΜΑΤ, ώστε να μην πλησιάζουν τους γηγενείς. Περιφέρεια,νοικοκυραίοι, εκκλησία αποφάσισαν να τα βάλλουν με τον αδύναμο για ακόμη μια φορά, ξεπλένοντας ΕΕ-Τουρκία και ιμπεριαλιστικούς πολέμους.
«Σε κάθε συγκέντρωση μίσους, εμείς θα απαντάμε με συγκεντρώσεις αλληλεγγύης. Σε κάθε επίκληση για καλύτερη φύλαξη των συνόρων εμείς θα κατεβαίνουμε στους δρόμους ....