01/04/2026
Ι.Ν. ΓΕΝΕΣΙΟΥ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΚΑΛΛΟΝΗΣ ΤΡΟΙΖΗΝΙΑΣ
-ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 3/4/26: 6:00μ.μ. ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΩΝ ΣΤΟΝ ΠΑΝΑΓΙΟ ΤΑΦΟ.
-ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΩΝ ΒΑΪΩΝ 5/4/26 : 7:00π.μ. ΟΡΘΡΟΣ ΚΑΙ Θ.ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ 7:00μ.μ. ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΝΥΜΦΙΟΥ
-Μ.ΔΕΥΤΕΡΑ 6/4/26 : 7:00μ.μ. ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΝΥΜΦΙΟΥ
-Μ.ΤΡΙΤΗ 7/4/26 : 7:00μ.μ. ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΝΥΜΦΙΟΥ
-Μ.ΤΕΤΑΡΤΗ 8/4/26 : 1:00μ.μ. ΙΕΡΟΝ ΕΥΧΕΛΑΙΟΝ
•7:00μ.μ. ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΙΕΡΟΥ ΝΙΠΤΗΡΟΣ
-Μ.ΠΕΜΠΤΗ 9/4/26 : 7:00π.μ. Θ.ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΜΥΣΤΙΚΟΥ ΔΕΙΠΝΟΥ (Μ.ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ).
•7:00μ.μ. ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΑΓΙΩΝ ΠΑΘΩΝ (12 ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ)
-Μ.ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 10/4/26: 11:00π.μ. ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ ΑΠΟΚΑΘΗΛΩΣΕΩΣ
•8:30μ.μ. ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΕΠΙΤΑΦΙΟΥ
-Μ.ΣΑΒΒΑΤΟΝ 11/4/26 : 11:00μ.μ. ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ ΚΑΙ ΕΝ
ΣΥΝΕΧΕΙΑ Η ΑΝΑΣΤΑΣΙΜΟΣ ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ
ΠΑΝΗΓΥΡΙΣ ΑΓΙΟΥ ΛΕΩΝΙΔΟΥ ΤΟΥ ΤΡΟΙΖΗΝΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΝΟΔΕΙΑΣ ΑΥΤΟΥ ΣΤΟΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟ ΤΡΟΙΖΗΝΙΑΣ
-ΛΑΜΠΡΟΤΕΤΑΡΤΗ 15/4/26 : 6:30μ.μ. ΑΝΑΣΤΑΣΙΜΟΣ ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΟΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΚΑΙ ΛΙΤΑΝΕΥΣΙΣ
ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΛΕΙΨΑΝΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ.
-ΛΑΜΠΡΟΠΕΜΠΤΗ 16/4/26: 7:00π.μ. ΑΝΑΣΤΑΣΙΜΟΣ ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΟΣ
ΟΡΘΡΟΣ ΚΑΙ ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΟΡΤΗ ΤΟΥ ΑΓ.ΛΕΩΝΙΔΟΥ.
-ΠΕΜΠΤΗ 23/4/26: 7:30π.μ. ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΤΟ ΙΕΡΟ ΕΞΩΚΚΛΗΣΙΟ
ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΣΤΗΝ ΚΑΛΛΟΝΗ
ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΩΝ ΜΥΡΟΦΟΡΩΝ 26/4/26: 7:00π.μ. ΟΡΘΡΟΣ ΚΑΙ ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΤΟΝ Ι.Ν.ΓΕΝΕΣΙΟΥ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ.
!!! Την Κυριακή των Βαΐων μετά το τέλος της Θείας Λειτουργίας
θα πραγματοποιηθεί η Θεία Μετάληψις των ανήμπορων και κατάκοιτων γερόντων του χωριού.Παρακαλώ πολύ την αγάπη σας να με ενημερώσετε εγκαίρως για να γνωρίζω ποιούς θα κοινωνήσω,
διότι μετά λόγω αυξημένων ιερατικών καθηκόντων δεν θα υπάρχει η δυνατότητα.
!!!!Τα Τρισάγια της Μ.Παρασκευής θα τελεσθούν και φέτος με τον ίδιο τρόπο, δηλαδή μετά το τέλος της Αποκαθήλωσης και μπροστά
στο Ιερό Κουβούκλιο του Επιταφίου όπου θα βρίσκεται το Σώμα
του Κυρίου θα τελεσθεί Τρισάγιο και θα μνημονευθούν όλα τα υπέρ αναπαύσεως ονόματα. Για τον σκοπό αυτό θα υπάρχει στην είσοδο του Ναού ειδικό πανεράκι ήδη από το Σάββατο του Λαζάρου όπου θα μπορείτε να αφήσετε τα υπέρ αναπαύσεως ονόματα.
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ !!!! ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟ ΠΑΣΧΑ!!!!!
ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΧΡΙΣΤΟΥ
Ο ΕΦΗΜΕΡΙΟΣ ΣΑΣ
ΙΕΡΟΜ. ΝΙΚΟΛΑΟΣ.