16/06/2026
Τι είδαμε και τι μας έλειψε από το «U Made It Festival».
Αφήνω εδώ κάποιες σκέψεις για όσα είδαμε χθες βράδυ στον Δημοτικό Κινηματογράφο στον Μύλο Ματσόπουλου. Για τις ταινίες που μας προβλημάτισαν ή μας έκαναν να χαμογελάσουμε, αλλά και για ένα ερώτημα που γεννήθηκε φεύγοντας από την αίθουσα: Αν οι μαθητές είχαν απόλυτη ελευθερία να αφηγηθούν τις δικές τους ιστορίες, τι θα επέλεγαν να μας πουν για τον κόσμο τους;
https://topoi-thessaly.gr/1762/ti-eidame-kai-ti-mas-eleipse-apo-to-u-made-it-festival/