04/10/2023
Στο Χαριλάου και το Κλεάνθης Βικελίδης, την έδρα ενός ιστορικού συλλόγου της Θεσσαλονίκης συναντήθηκαν ο υπ. Δήμαρχος Δρόσος Τσαβλής και ο πρόεδρος του ερασιτέχνη Άρη, κ. Ελευθέριος Αρβανίτης.
Ο επικεφαλής της παράταξης Όλοι Εμείς δήλωσε ότι «Όλες οι ομάδες της πόλης μας δικαιούνται της προσοχής και φροντίδας του Δήμου Θεσσαλονίκης, διότι αποτελούν μικρές κοιτίδες πολιτισμού, όπου θα πρέπει να γαλουχούνται σωστά οι παιδικές ψυχές, να μπολιάζονται με τα ιδεώδη του αθλητισμού και του ολυμπιακού πνεύματος και να διδάσκονται την αποστροφή στην οπαδική βία».
Παράλληλα συζητήθηκαν και ζητήματα που αφορούν την περιοχή πέριξ του γηπέδου Κλεάνθης Βικελίδης ή τη θέση που πρέπει να έχουν οι ομάδες και οι άνθρωποί τους εντός κι εκτός των γραμμών των γηπέδων.
Τον υπ. Δήμαρχο Θεσσαλονίκης συνόδευαν οι υποψήφιοι: Νατάσα Αδάμου, Κώστας Βουρλιάς, Δημήτρης Δάφτσιος, Μαρία Δελίδου, Νικόλαος Ευαγγέλου, Πέτρος Ζαγορίδης, Σίσσυ Καραδημητρίου, Ελένη Κελάμπεη, Γιώργος Μαυρόπουλος, Μαρία Μπαγανά, Ευαγγελία (Εύη) Νουσοπούλου, Δημήτρης Τζουμαλάκης, Νανά Τσαπάκη-Γκόρα, Δημήτρης Πράπας, Χριστίνα Τελλή, Σταύρος Χαλατσάκης.
Περισσότερα για τη συνάντηση: 👇
https://oloiemeis.gr/ston-erasitexni-ari-o-drosos-tsavlis/